Re: Nazwy rpmów

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 14 Lis 2008, 15:54:05 CET

W dniu 14 listopada 2008 15:24 użytkownik Bartosz Taudul
<wolf.pld w gmail.com> napisał:
> I przy okazji utrudni korzystanie z pakietów normalnym ludziom (ie.
> takim którzy nie szukają rpm-ów w google).

A tam, mialbys nazwy typu costam-3.0-1pld3.i686.rpm albo
costam-3.0-1pldth.i686.rpm to bys od razu sie z tym na Ac nie pchal.
Bys zobaczyl co niektorzy kombinuja a potem marudza ze im nie dziala
to by Ci rece opadly.

Ale to bylo tylko niewinne pytanie, ja tam tego bron boze nie chce wdrazac.