SPECS: boost.spec - use user-defined CXXFLAGS

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 16 Lis 2008, 18:25:15 CET

On Sun, Nov 16, 2008 at 06:17:02PM +0100, Przemyslaw Iskra wrote:

> To po kiego tego ja się bawiłem z tymi backslashami ?
>
> A środowisko będzie stałe i niezmienne o ile nikt sobie nie nadpisze
> preserve. Zmieniać ją będą jedynie osoby które dokładnie wiedzą co
> robią.
>
> Jeśli wszystko ma być niezmienne to dlaczego w ogóle istnieje
> ~/.rpmmacros ?

I makra powinny wystarczyć, jeśli chodzi o parametry budowania.
Trzeba w ogóle coś przekazywać przez środowisko poza $HOME i $TMPDIR?

Przez chwilę myślałem o http_proxy, ale proces budowania i tak nie ma
prawa używać sieci.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/