Amarok 2 beta 2 - amarok.spec branch DEVEL powinien wymagać mysql

Przemysław Gierski pgierski w o2.pl
Pon, 17 Lis 2008, 21:44:50 CET

Witam.
Zbudowałem dziś ze speca nowego Amaroka, wygląda fajnie, gra, można
wrzucić do playlisty utwory z danego katalogu, ale nie działa kolekcja.
Wyrzuca błąd
amarok:      [ERROR!] Tried to perform insert on uninitialized MySQLe

na przemian z:
amarok:      [ERROR!] Tried to perform query on uninitialized MySQLe

Gdzieś w internecie znalazłem rozwiązanie, mianowicie Amarok potrzebuje
mysql'a, doinstalowałem mysql-5.1.29-2.i686 i wszystko działa. Mysql nie
musi być uruchomiony. Tak więc chyba trzeba by dodać takie req do paczki.
--
Pozdrawiam, Przemysław Gierski.