Problem z initrd po instalacji Ti z CRI i upgradzie kernela

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 18 Lis 2008, 00:11:24 CET

W dniu 17 listopada 2008 23:04 użytkownik Krystian Tyczyński
<krystian w kolobrzeg.com.pl> napisał:
> Witam!
>
> Zainstalowalem swiezo PLD Ti z CRI Hawka no i pozniej zrobilem upgrade
> paczek (w tym kernela-grsecurity).
> Teraz po reboocie mam caly czas przy Starting udev... umount: /initrd:
> device is busy.
>
> Jak sie pozbyc tego komunikatu?
> Wygenerowanie od nowa initrd nie pomagal.

Szlag by to... pożyczyłem swoją kryształową kulę Esmeraldzie z cyrku
żeby powróżyła ludziom ich przyszłość. Obiecała, że jutro odda.

1. Jak generujesz initrd? (czyli nie jaka komenda tylko co wchodzi w
jego skład - log!)
2. lsof z wyszukaniem otwartych plików w /initrd