SPECS: boost.spec - use user-defined CXXFLAGS

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 19 Lis 2008, 18:32:20 CET

On Wed, Nov 19, 2008 at 15:55:41 +0100, Przemyslaw Iskra wrote:

> wtedy to do speca linijke:
>
> %{expand:%%define _preserve_env %{_preserve_env} ORACLE_HOME}

Jak ktoś ma Oracla to lepiej chyba ustawiać w /etc/rpm/macros.

> albo, lepiej, wymagac zdefiniowanego makra i dac:
> export ORACLE_HOME=%{oracle_home}
> w sekcjach ktore tego wymagaja

Nie sądzę - konieczność (re)definiowania makra w sytuacji, gdy ORACLE_HOME
musi być ustawione w środowisku, to nadmiar. Dopisanie właśnie do
_preserve_env (na poziomie rpmmacros) wydaje mi się najbardziej
oczywistym rozwiązaniem - to tak tylko do wykazania, że taki mechanizm
jest przydatny.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>