firefox w poldku

uzi18 w o2.pl uzi18 w o2.pl
Czw, 20 Lis 2008, 00:18:56 CET

On środa 19 listopad 2008 16:49:27 Patryk Zawadzki wrote:

> iceweasel

Najgorsze w tym wszystkim to to ze  ani firefox ani iceweasel nie dziala juz tak stabilne jak kiedys.
Losowe zwisy ich watkow czasem calych X-ow to ostatnio normalka. Nie udalo mi sie znalezc
rozwiazania jak kill -9 na ostnio utworzonym przez nie watku wtedy wszystko wraca na jakis czas do normy.

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń