firefox w poldku

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 20 Lis 2008, 17:00:52 CET

W dniu 20 listopada 2008 16:50 użytkownik Jakub Bogusz
<qboosh w pld-linux.org> napisał:

> Macie flasha?

Ja przyuwazylem jeszcze ze na ajaksie firefox sie gubi i to nie tylko
w PLD. W ubuntu od dawna mam tak ze jak zostawie Firefox 3 na stronie
gmaila (a tam dziala autoodswiezanie jakimis magiami javascriptowymi)
to po godzince, po dwoch - klik i Firefoksa nie ma.