PLD RescueCD 2.96

Krzysztof Kowalczyk kkowalcz w student.chemia.uj.edu.pl
Czw, 20 Lis 2008, 18:25:32 CET

Fryderyk Dziarmagowski pisze:

> /etc/udev/rules.d/80-drivers.rules jest nieprawidłowe/nadmiarowe.

U mnie podczas zamykania/rebootowania systemu uruchomionego z RCD pojawia się komunikat w rodzaju

umounting file systems:
umount: /: device is busy

a z boku wielkie czerwone [FAIL]. Potwierdza ktoś?

Poza tym do Th-main właśnie trafił rpm-4.5 i tym samym rpm na RCD stał się trochę nieaktualny... ;)

pozdrawiam,
Krzysztof Kowalczyk