Re: Dzisiejszy upgrade X - niedziałająca klawiatura

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 20 Lis 2008, 22:11:00 CET

2008/11/20 Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:
> Cokolwiek byś nie miał na myśli pisząc "odpowiednio" to jednak przedtem
> działało bez, a teraz wymagana jest jakaś interwencja. A na users-pl nie
> mogłem zajrzeć bo sieć podnosi mi NetworkManager, konfigurowany z X.

Lekko offtopic: wersja 0.7 z DEVEL (w th-test) wspiera globalną
konfigurację (odhaczasz w opcjach połączenia) i podnosi wtedy w
momencie startu systemu, bez potrzeby podnoszenia iksów.

--
Patryk Zawadzki