Re: Duże obciążenie CPU przez najnowszy xserver

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Czw, 20 Lis 2008, 22:23:07 CET

W dniu 20 listopada 2008 19:51 użytkownik Michał Łukaszek napisał:

> Nie rozumiem jaki miałby wpływ brak direct renderingu.

Brak DRI wpływa również mocno na sterownik 2D. Bez DRI nie jest
używany CP (command processor) tylko MMIO. Co może
powodować dziwne zachowanie (ścieżki MMIO są zazwyczaj
gorzej przetestowane). Na mojej starej karcie użycie MMIO
powodowało np. hardlock.

Ale skoro to inny problem... ;)