Duże obciążenie CPU przez najnowszy xserver

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 21 Lis 2008, 11:49:34 CET

On Fri, Nov 21, 2008 at 08:10:39 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Sądziłem, że jeśli odpalasz przez gdma to proces X zjada cały procesor i stąd
> glxgears się wlecze. Widocznie coś innego...

Nienie, wygląda to tak:

gdm: LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=1	69 FPS i mruganie
gdm: LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=0	48 FPS i mruganie
bez gdm: LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=1	560 FPS, 40% obciążenia CPU od Xwrappera, trochę mruga
bez gdm: LIBGL_ALWAYS_INDIRECT=0	560 FPS, 40% obciążenia CPU od glxgears

i jedyne obserwowane różnice to wspomniane '?' zamiast 'pts/1' oraz to,
że w miejscu procesu Xwrapper jest bezpośrednio Xorg.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>