kde4-kdebase-workspace -r DEVEL problem z budowaniem

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Sob, 22 Lis 2008, 01:22:06 CET

Tuesday 18 of November 2008 17:26:39 Michal Kochanowicz napisał(a):

> OK, dzięki.

Kilka dni minelo ale moze sprawdziles czy Ci sie poprawilo ?
Obowiazkowo przebuduj sobie google gadgets a pozniej kde4-kdebase-workspace

Przerobilem to to na cmake i zaczelo dzialac jak powinno.
Z pomoca Bartka (thx!) udalo sie doprowadzic to to pozniej do ładu.
Wyniknal jeszcze jeden blad na arch x86_64 ale juz poprawione.

Inna sprawa ze nie wiedziec czemu ggl-qt -s qt wywala mi sie ... mozecie u siebie sprawdzic ?

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń