Repackage ssie, a przecież nie musi

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 22 Lis 2008, 11:17:09 CET

On Sat, 22 November 2008 10:35:00 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Macie włączone repackage? (/etc/rpm/macros) Jeśli tak to wyłączcie.

lzma i rpm są razem w PLD już 2,5 roku. To chyba wystarczający
czas, żeby dojść do wniosku, że skórka nie warta wyprawki
i posłać w końcu to lzma tam, gdzie należy, czyli na drzewo?
Wyłączenie repackage w rpm to _nie jest_ rozwiązanie.

Wyłączacie tego cudaka lzma czy ciągnięcie to dalej?

To tylko pytanie. Takie, bo ja wiem, organizacyjne...
Proszę się nie unosić. ;-)

--
Dariusz Laskowski     Czasami mam przyjemne uczucie, że jednak uda mi się
darlas at post.pl     przejść do historii, zmiksowane z nieprzyjemnym