Re: Repackage ssie, a przecież nie musi

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Sob, 22 Lis 2008, 13:59:29 CET

2008/11/22 Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl>:

> Brakuje jeszcze badań OBOP nad tym jaki sprzęt/łącza się posiada oraz analizy
> statystycznej.
>
> Nie ma to jak dzień na bredzenie...

Tak po prawdzie, to wczoraj zablokowałem repackage na laptopie
kobiety, bo lzma przy próbie upgrade'u xorg i openoffice zjadł cały
ram i swap, po czym się powiesił. Skończyło się na kill -9 i
--rebuilddb, co trochę trwało, bo przy loadzie 5 i 100% cpu klawiatura
działała raz na jakiś czas.

--
Patryk Zawadzki