Repackage ssie, a przecież nie musi

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 22 Lis 2008, 16:46:15 CET

On Sat, 22 November 2008 16:24:06 +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Nie podniecaj się tak.

E tam. Mnie bardzo łatwo przejżeć: jak mnie jakiś
wątek podnieci i się przesadnie unoszę, to robię
dużo literówek. To _jeszcze_ nie teraz...

> Cudaczna to jest twoja błazenada w tym wątku.

Mam nadzieję, że Ci poprawiłem humor. :-)

> [ciach brednie]

> Nie stać cię na sprzęt z tego wieku i dorabiasz ideologię.

Kurcze, jestem wstrząśnięty. :-) Najpierw Arek chyba mi sugerował,
że mam złomiasty sprzęt, a teraz Ty, że z ubiegłego wieku.
To w ogóle nie jest w Waszym stylu. Hmm... Myślę, po prostu
robicie sobie ze mnie jaja. OK, można i tak.

--
Dariusz Laskowski              Od dawna wszystkim, którzy wypowiadają się
darlas at post.pl              na temat możliwości porozumienia z kosmitami,