Repackage ssie, a przecież nie musi

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 22 Lis 2008, 22:22:45 CET

On Sat, Nov 22, 2008 at 19:35:41 +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jak zrobisz to podeślij patcha...

rpmio/lzdio.c (lzdWriteOpen):

93:    char l[3] = "-7";   /* XXX same as default */
100:	l[1] = fmode[1];
101:    level = l;

jak dla mnie to wystarczy tu nic nie ustawiać, lub dalej:

135:	if (execle(lzma, "lzma", level, NULL, env))

nie podawać tego levela - binarka LZMA weźmie sobie ze środowiska, nie?

> Aktualnie to jest sztywno wpisane w kodzie. LZMA_OPTS systemowe niestety
> działa nie tylko na rpma.

Czemu niestety? Jeśli ktoś ustawia LZMA_OPTS to właśnie po to, żeby taki
a nie inny default był stosowany w systemie - możliwie wszędzie. Jeśli
będzie chciał zmieniać pod konkretne wywołanie, to da:

LZMA_OPTS="-1" rpm -e kobylasty_pakiet_a_mi_sie_spieszy

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>