Repackage ssie, a przecież nie musi

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 23 Lis 2008, 09:11:44 CET

On Sun, 23 November 2008 00:46:09 +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Jasne. Jeszcze powiedz Arkowi że jest bezczelny wymuszając w Th KDE 4.2.

> KDE 1 porządnie chodzi na starszym sprzęcie!

> Intel Atom is (...) intended for use in ultra-mobile PCs, smart phone
> and other portable and low-power applications.

> A może by tak coś na poważnie? Naprawdę uważasz, że telefony komórkowe
> powinny być obsługiwane przez PLD w konfiguracji domyślnej po
> zainstalowaniu?

Nie odwracaj kota ogonem. Chodzi o tę głupawą implikację:
ktoś na coś marudzi? na pewno ma złomiasty sprzęt z ubiegłego wieku.

To zadziwiające, że w PLD jest aż tylu developerów, którzy zachowują się
tak jakby wychowali się na produktach z Redmond i tam też uczyli się
robienia dystrybucji: wszystko działa bez zarzutu, a jeżeli nie działa,
to jest to wina sprzętu -- na pewno jest złomiasty i/lub z ubiegłego wieku.

No nie wiem... To tak na poważnie? Eee, no chyba jednak nie.
Trollujecie sobie tylko tak weekendowo?
Zresztą nieważne. Ja się poddaję.

--
Dariusz Laskowski