Repackage ssie, a przecież nie musi

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 23 Lis 2008, 13:19:10 CET

On Sun, Nov 23, 2008 at 00:46:09 +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Jasne. Jeszcze powiedz Arkowi że jest bezczelny wymuszając w Th KDE 4.2.

Wersja Th nie jest argumentem ad personam. Poza tym IIRC to zbudowane
obecnie pakiety KDE 3 mają pozostać gdzieś na FTPie, więc będzie można
sobie zainstalować.

> KDE 1 porządnie chodzi na starszym sprzęcie!

A kto broni zrobić spece kde1?

A różnica pomiędzy KDE 4.2 a KDE 1 jest, hmmm... nieco większa niż
pomiędzy gzipem a lzma.

> Intel Atom is (...) intended for use in ultra-mobile PCs, smart phone
> and other portable and low-power applications.

Low-power applications to między innymi routery, na których ja PLD
używam. Na razie nie miałem okazji na Atomie akurat, ale to nie jest
taka abstrakcja, jak Ci się wydaje (właśnie 4 dni temu ciąłem amperaż
ile się dało w związku z zapowiedzianym wyłączeniem prądu na kilka
godzin).

> A może by tak coś na poważnie? Naprawdę uważasz, że telefony komórkowe
> powinny być obsługiwane przez PLD w konfiguracji domyślnej po
> zainstalowaniu?

Widzisz, ja do dziś jak poszukam, to znajdę u siebie celerony 500/1000
i 800 oraz pentium 200 (a pod biurkiem jeszcze sprawne 166 oraz duron
800). Stoi to sobie koło różnych AMD 64 X2, P4, Xeonów, Opteronów i jak
się już zapewne domyślasz nie dlatego, że kogoś nie stać.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>