Re: Repackage ssie, a przecież nie musi

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 23 Lis 2008, 16:18:25 CET

On Sun, 23 Nov 2008, Pawel Golaszewski wrote:

> Jak najbardziej IMO to powinno być w ten sposób. Każdy by wybrał sobie
> poziom na jaki ma ochotę, a default by był zostawiony na domyślnym lzma.

Po zastanowieniu... cofam to co powiedziałem... :-/

repackage i rpmbuild mogą mieć osobne konfiguracje, bo są inne priorytety:
- repackage musi być szybkie i sprawne
- paczki budowane powinny być jak najmniejsze, czas budowania i obciążenie
  ma tu znacznie mniejsze znaczenie, bo i tak buildery mają zasoby
  odpowiednie,

Ze środowiska nie powinno być to brane więc, ale z makr rpm-a... żeby to
się dało osobno ustawić :(