SPECS (DEVEL): gdm.spec - epoch 1 (epoch 2 on HEAD is FOR A REASON!)

Jaroslaw Kruk kruk.jaroslaw w gmail.com
Wto, 25 Lis 2008, 05:31:25 CET

Jan Rekorajski pisze:
> Chodzi o to żeby żaden pomysłowy Dobromir nie wpadł na pomysł
> przenoszenia tego na HEAD, a tym bardziej puszczania na buildery/ftp.

Zauważyłem, że po zastosowaniu rozwiązań proponowanych przez Patryka
ponownie ustawiłeś epoch na 2. Uważam że takie rozwiązanie powinno
zadowolić tych którzy korzystają z gdm'a 2,20 jak i 2.24. Wielkie dzięki.

pozdrawiam
--
Jaroslaw Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33