Repackage ssie, a przec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 25 Lis 2008, 11:41:45 CET

On Mon, Nov 24, 2008 at 10:29:13 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czemu? Tworzysz sobie alias.

No fakt - tylko ktoś to zamierza zaimplementować, czy dyskusja znowu
zakończy się niczym? Bo jeśli nikt nie zrobi wersji z makrem, to ja mogę
co najwyżej załatać do swojej wersji, ze zmienną, więc najlepiej od razu
niech się albo tutaj ktoś zgłosi;) albo poproszę zielone światło dla
LZMA_OPTS;>

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>