[bug] poldek (Re: brak zgodnosci paczek devel w arch. x86_64)

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Wto, 25 Lis 2008, 17:18:12 CET

2008/11/25 Bartłomiej Zimoń <uzi18 w o2.pl>:
> Okazuje sie ze poldek nie bierze pod uwage glownej architektury podczas
> instalacji pakietow -devel  dla mnie to wielki bug.

Uruchom poldka z wyeksportowaną zmienną POLDEK_TRACE=1 i zapisz log z
instalacji libgpod-devel, a ponadto podaj rpm -q poldek. Bez tego
nawet nie ma co liczyć na poprawienie czegokolwiek.

--
Marcin Banasiak