lzma a wiele rdzeni/procesorów

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 26 Lis 2008, 09:28:22 CET

Była dopiero co burzliwa dyskusja na temat lzma i repackage, ale nie o to mi
chodzi.
Jeśli dobrze pamiętam, jednym z argumentów za użyciem lzma w swoim czasie
była (podobno) umiejętność wykorzystania wielu rdzeni/procesorów do procesu
pakowania danych. Czy mam rację? Jeśli mam, to jak można to wykorzystać?
Mam 4-rdzeniową maszynę i nawet na potrzeby repackage możliwość
wykorzystania wszystkich rdzeni by mi się przydała.