Re: "Powiedz" musi odej¶æ...

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 27 Lis 2008, 08:31:33 CET

On Wed, 26 Nov 2008, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Pewnego dnia wpad³a wie¶æ od Patryk Zawadzki i powiedzia³a :
> Jakby jaki¶ prokurator siê upar³, to kod zosta³ napisany tylko i
> wy³±cznie w celu u³atwienia pope³nienia czynu zabronionego...

To mo¿e z innej strony (jak ju¿ o tym mówimy):

Ów skrypt wykorzystuje zasoby IVO Software (czy kogo tam) bez zgody
w³a¶ciciela. Nie chodzi tu ju¿ o licencje, ale o czyn wymieniony w
jakiej¶tam ustawie (ja nie prawnik ale mo¿e kto¶ wie lepiej której).

Kto¶ podpowie?

BTW. Ivona w wersji demo jest do ¶ci±gniêcia ze strony IVO, jak kto¶ chce
siê bawiæ to na http://milena.polip.com/download.shtml jest pakiecik
ivona_tools, a skrypt startowy Ivony mogê wystawiæ jak kto¶ sobie ¿yczy
(prowizoryczny ale dzia³a).

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - i Ivona niepotrzebna.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl