kadu_speech - prośba o przetestowanie

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Czw, 27 Lis 2008, 10:01:30 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Bohdan R. Rau i powiedziała :
> Oprócz tego mile widziany trs... tak przy okazji, gdzie się podział
> konwert (ostatnio mi się nie chciał zbudować)? Ew. czym można trs-a
> zastąpić?
poldek:/all-avail> de iconv

Package:        iconv-2.9-1.x86_64
Moduły do konwersji plików tekstowych z jednego kodowania do innego.
Trzeba mieć zainstalowany ten pakiet, aby wykonywać konwersję
dokumentów z jednego kodowania do innego lub do używania programów
korzystających z Generic Character Set Conversion Interface w glibc,
czyli z zestawu funkcji z tej biblioteki, które umożliwiają konwersję
kodowania danych z poziomu dowolnego programu.

Szczegóły w :
iconv ---help

> ethanak
BTW. brak delimitera ?