[th] poldek --up

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Sob, 29 Lis 2008, 15:37:46 CET

On Sat, Nov 29, 2008 at 02:40:41PM +0100, Patryk Zawadzki wrote:

> Który mirror? U mnie trwało dokładnie 20 sekund.

Mirror to chyba losowy.
Chodzi o etap nakładania łat w przypadku th-main.
Można zaobserwować to co kilka dni, bo co kilka dni th-main
jest uaktualniane.
Dla th-ready i th-test trwa to w miarę krótko.
Samo ściąganie trwa w miarę szybko, tylko to nakładanie zmian.
Procek ma 1,6 Ghz. Chyba algorytm jest skopany, bo nie powinno to trwać
tyle czasu.

witekfl