[th] poldek --up

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Nie, 30 Lis 2008, 17:46:19 CET

On Sun, Nov 30, 2008 at 12:53:40PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Ten kod był tylko od cache tak? (coby się nie okazało, że normalne indeksy też
> są generowane z tą flagą)

Nie wiem jakimi poleceniami są generowane indeksy na serwerze.
W poldku w pm/pset/pset.c jest wywołanie pkgdir_save(pkgdir, 0);
Wydaje mi się, że to jest stosowane.
Jeśli na serwerze przy generowaniu indeksów korzysta się z --up,
to nie mam pomysłu.

witekfl