[RFD] rpm - zależności od katalogów

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 1 Paź 2008, 10:05:37 CEST

Wydzielam kawałek dyskusji z wątku '[kde4] za dużoczłonków...' i łamię referencje:

Dodam tutaj jeszcze, że bezpańskie katalogi i tak pozostają po
odinstalowywaniu pakietów, bo rpm nie umie zachować prawidłowej
kolejności podczas tej operacji, więc kwestia czystości rpm -qf *
nie jest argumentem.

> To zaproponuj glosowanie. :)

O ile dobrze pamiętam, to powinno być poprzedzone dyskusją:) Niestety
nikt tej dyskusji nie podejmuje:/ a jeśli jestem sam, to nawet nie ma
sensu rozpoczynać procedury. No to zapytam po raz ostatni:

czy jest jeszcze ktoś, kto chciałby usunięcia zależności od katalogów z rpma?

jeśli będzie jakieś zainteresowanie sprawą, to puszczę kopię na -en.

> Proponuje przeniesc to pytanie do nowego watku, byc moze
> zainteresowani sa zmyleni tematem tego watku i nawet nie przypuszczaja
> ze w dyskusji o kde4 moga padac kluczowe decyzje nt rpma.

Słusznie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>