[RFD] rpm - zależności od katalogów

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Śro, 1 Paź 2008, 10:26:08 CEST

On Wednesday 01 October 2008, Paweł Sikora wrote:

> trzeba zglosic blad w rpm-ie a nie rezygnowac z wladzy
> nad katalogami. po przedluzonej sesji zrobie testcase jeffowi.

Jeff nie ma czasu na naprawianie błędów, wierz mi, kilka (krytycznych np. dla
nas w rpm 5) wisi zgłoszonych i nic się z nimi nie dzieje.

Jak sam nie zrobisz to nikt inny, w tym Jeff, tego nie zrobi. Dostaniesz co
najwyżej pogadankę na temat miliona innych problemów trapiących rpma zamiast
na ten temat o który Ci chodzi.