[Th-devel] najnowszy xserver

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 2 Paź 2008, 00:40:45 CEST

On Fri, Sep 05, 2008 at 07:56:07PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia piątek, 5 września 2008, Jakub Bogusz napisał:
> [...]
>
> No, cofam to "ewidentnie", bo jak zrobiłem downgrade xservera, to pomimo
> braku RgbPath, mozilla i iceweasel startują. Ale nadal nie wiem, dlaczego
> na nowym xserverze powyższe nie chcą mi działać.

Używasz xfs-a? (X Font Server, nie X* File System)

Natrafiłem dzisiaj na podobne problemy z żądaniem X_OpenFont - aplikacje
nie mogły dobrać się do fontów. Pomógł restart xfs-a, ale po grzebaniu
w ścieżce (xset fp ...) znowu przestało działać i znowu musiałem
restartować xfs-a. Samo "xset fp rehash" nie pomaga (a nawet wprost
przeciwnie, programy przestają działać i znowu trzeba xfs-a restartować).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/