[Th-devel] najnowszy xserver

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 2 Paź 2008, 10:43:10 CEST

On Fri, Sep 05, 2008 at 21:32:26 +0200, Łukasz Maśko wrote:

> No właśnie. A czy ktoś z Intelem na pokładzie mógłby się wypowiedzieć?

A to ja jeszcze powiem, że mi działa wszystko chyba (poza oczywiście
glxgears i zapewne XV, taki urok 965GM). Używam seamonkey. Jedyny
problem był taki, że z aktywną MigrationHeuristic greedy wieszał się
ekran (sam, po przełączeniu na terminal tekstowy i spowrotem odświeżał
to co się działo w międzyczasie).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>