[Th-devel] najnowszy xserver

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 2 Paź 2008, 11:15:43 CEST

Dnia czwartek, 2 października 2008, Tomasz Pala napisał:
[...]
> Aha, to na sterownikach 2.4.97.0 z mojego brancha BUFMGR, którego nie
> było jak dyskutowaliście;) więc intelowcy mogą sobie porównać. Trzeba
> do kompletu mieć libdrm z DEVEL, można spróbować Mesy z --with ttm.

Na zestawie o którym piszesz mam:

$ glxgears
Failed to initialize TTM buffer manager.  Falling back to classic.
[intel_init_bufmgr:500] Error initializing buffer manager.
X Error of failed request:  BadAlloc (insufficient resources for operation)
  Major opcode of failed request:  154 (GLX)
  Minor opcode of failed request:  3 (X_GLXCreateContext)
  Serial number of failed request:  30
  Current serial number in output stream:  32

Tak samo wywraca się Quake3. Karta to i855GM. Natomiast Mesa --with ttm nie
chce się niestety zbudować.