Re: kolejnośc podnoszenia rc-skryptów: haldaemon

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 6 Paź 2008, 00:44:04 CEST

2008/10/5 Pawel Kwiatkowski <qwiat w o2.pl>:
> hal musi wstawać przed gdm bo klawiatura nie działa, z tego co widzę w
> PLD-doc/rc-scripts.db.txt to jest to jakoś uporządkowane. Chciałbym
> zmienić 98 powiedzmy na 94 (gdm ma 95), czy nikt nie ma nic przeciwko?

Jak już chcesz zmieniać, to przenieś HAL od razu za dbus (czyli 23
zamiast 98) albo za acpid (45; nie wiem, czy ten ostatni potrafi się
włączyć po uruchomieniu HALa, a niektórzy go pewnie jeszcze do czegoś
używają).

--
Patryk Zawadzki