mono 2.0

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 19:14:56 CEST

On Tue, Oct 07, 2008 at 06:49:05PM +0200, Bartosz Świątek wrote:
> Problem chyba w tym, że ten BR powinien chyba działać tylko gdy się
> wywoła --with bootstrap, right?
Nie, jest dobrze. Teraz mi się przypomniało czemu tak jest. Mono
dostarcza skrypty wykorzystywane przez rpm-a do wyszukiwania dotnetowych
zależności. Domyślnie te skrypty leża gdzieś w /var/lib/rpm i są
dostarczane przez mono-devel. Problem w tym, że podczas budowania samego
mono te skrypty wcale nie muszą być tam jeszcze dostępne, w wynikowym
pakiecie mono nie będzie więc prawidłowych zależności. Dlatego
bootstrap.

Oczywiście jest to rozwiązanie bez sensu i w prosty sposób dające się
naprawić. Wystarczy podać w specu skrypty znajdujące się we właśnie
rozpakowanym tarballu, a nie te które powinny być w /var/lib/rpm.
Problem w tym, że po pierwsze ktoś musi to zrobić, a po drugie ktoś musi
to przetestować. A mono nie należy do programów które budują się szybko.
Tyle.

wolf
--
  Bartek   .