makro dla rpmbuild

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Pon, 13 Paź 2008, 02:23:44 CEST

On Mon, Oct 13, 2008 at 02:00:16AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Czemu się nie robi?

Tak mamy pewność że na wszystkich architekturach/builderach dostaniemy
tę samą funkcjonalność, a nie będzie zależna od środowiska w jakim się
buduje.

W razie riposty typu: ale w tym wypadku funkcjonalność się nie zmienia:
Tak, w tym wypadku powinno się zrobić łatę która pozwala na budowanie z
różnymi wersjami biblioteki, albo poszukać takową gdzieś w VCS danego
projektu.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org