SPECS: kernel-vanilla.spec - reverted bogus fsckup (with no explanation)

Tomasz Pala gotar w pld-linux.org
Pon, 13 Paź 2008, 02:32:46 CEST

On Mon, Oct 13, 2008 at 01:20:57 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> No to ja Ci powiem, nie sprawdziles i bezmyslnie rewertujesz.

Tak samo jak sam nie sprawdziłeś, gdzie się podziały moduły i bezmyślnie
je wykomentowałeś z całym podpakietem. A na koniec nawet nie napisałeś,
co jest przyczyną takiej zmiany, żeby można to było z miejsca poprawić.

> Paczke drm albo nalezy wywalic,

O tak, a może usuńmy jeszcze SCSI i obsługę sieci, oczywiście dopiero
przy pierwszej lepszej zmianie, która przerwie budowanie ze speca.

> albo zupelnie inaczej
> nazwac/przedefiniowac path od drm...
> A ze nie bylem pewien to wole wykomentowac,

...bez komentarza.

> jednak lepiej bedzie
> zmienic jej definicje troszke...
> Otoz teraz te drivery sa w drivers/gpu/drm.

Słusznie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>