Re: makro dla rpmbuild

Bart. uzi18 w o2.pl
Pon, 13 Paź 2008, 11:06:57 CEST

Dnia 13 października 2008 2:37 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał(a):

> Co de facto nie różni się niczym od warunkowego nakładania łaty -
> warunek jest po prostu wrzucony do kodu. Zatem taki argument mnie nie do
> końca przekonuje, ale ok, z ciekawości tylko pytałem.

Wiec ja patrze na to od tej strony osoby nie programujacej biegle.
Łatka jest dostepna na forum ale np. program jest udostepniany wersjami.
Czyli na faktyczna naprawe bedzie trzeba poczekac ... .

Prosciej i wygodniej dla mnie wrzucic teraz taki warunek do speca ze gdy boost
jest w wersji 1.36 to ma ja zaaplikowac.

Bcond w tym momencie dziala nieprzyjaznie bo blokuje budowanie sie pakietu w wersji starszej/nowszej.

To w zasadzie taka propozycja byla i w zasadzie wiem jak ten patch poprawic
tylko myslalem ze taki feature przyspieszylby poprawianie.