SPECS: kernel-vanilla.spec - reverted bogus fsckup (with no explanation)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 13 Paź 2008, 18:36:09 CEST

On Mon, Oct 13, 2008 at 02:58:41AM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Wystarczyło zapytać... no chyba, że to ujma no honorze dla Ciebie.

changelog (i ew. komentarz w treści) jest od tego, żeby wyjaśniać
poszczególne zmiany. Pytać się można o dalsze szczegóły.

W ogóle zakomentowanie łaty czy plików bez pozostawienia uzasadnienia
powinno blokować możliwość puszczenia pakietu na buildery (poza testowym,
bez możliwości przeniesienia do ready/main) i nie ma racji bytu w specach
z pełnym release.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/