mythtv svn w specu i inne

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 15 Paź 2008, 12:20:35 CEST

Bartosz Świątek nagli:

> To dla mnie i pewnie dla dystrybucji jest malo wazne. To jest problem
> warszawskiego DVB-T. Ja takich problemow nie mam u siebie i wszystko
> dziala na darmowych kodekach.

To sprawdź informacje o planowanej cyfryzacji.
Niestety H264 AVC z PAFF jest już prawie przesądzone.
Warszawa przeszła na to w tym roku.
Jak myślisz, czy nowe multipleksy będą na mpeg2, czy 4?
Zajrzyj na stronę emitela.
To spółka tvp sa - cyfryzację robią główniw oni.

Skąd piszesz?

> Ano, laty byly do wywalenia, przynajmniej wiekszosc, a sbinpatha nie
> robilem tylko wladowalem do bin...

A myślałem, że to ja lecę po łebkach :P.
--
WK