mythtv svn w specu i inne

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 15 Paź 2008, 13:43:49 CEST

Bartosz Świątek nagli:

Że program do dvb w polskiej dystrybucji nie pokazuje polskiej telewizji?

> Jak juz mowilem, malo to dla mnie interesujace :) U mnie dziala na
> otwartych kodekach.

Bo masz dvb-t. W Polsce ma być, i już jeśli jest, to w 9/10 dvb-t+.
Dopóki x264 nie dorobi się obsługi PAFF, to leżymy.
A co szkodzi dodać coś, co ktoś już zrobił?
Nie chcesz, nie kupujesz, nie używasz.
Dołożyłem obsługę (dshowserver powinien również na x86_64 działać -
sprawdziłem na żętu).
Mnie się przydaje.
Dopiszę HOWTO i speca do samego dshowserver i można będzie na
dystrybucyjnym mythtv w Polsce oglądać telewizję cyfrową.
Ale cymes.

> Z Berlina.

To już wiem, dlaczego PolishLD zmieniono kiedyś na PolishedLD :p.

> To DEVEL wiec mozna sobie pozwolic :P chcialem i tak tylko zobaczyc roznice.

Cóż - zapytuję Grześka. Jak tam moja paczka?

Pewnie teraz nie wie jak połączyć twój istniejący w devel spec z moim.
Po mojemu wypadałoby podmienić albo zrezygnować z mojej roboty.
Bo, jak mi się wydaje zrobiłeś czystą wanilię.
Fajnie, że pobudowało Ci się bez QTDIR. O tym nie pomyślałem i
poprzestawiałem na _libdir/qt4.
Tu bym użył twojego rozwiązania - eleganckie.
Ale Requires w libmyth już nie poprawiłeś.
Bindings też nie popakowałeś.
No i nie poguglałeś. Niech zgadnę. Dostajesz coś w rodzaju:
?

--
WK