mythtv svn w specu i inne

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 15 Paź 2008, 14:11:44 CEST

Patryk Zawadzki nagli:

> Uzytkownicy: niemierzalne.

Niełatwo.
Ale orzechy przeciw dólarom - przynajmniej 90% to Polacy, zresztą na
Węgrzech też mają w planach właśnie dvb-t+ i bałtowie też więc uważam,
że ta łatka ma sens.
Gdybym był dobrym programistą z mierzalną ilością czasu, to lepiej
byłoby zająć się rozwijaniem x264.
Ale nie jestem.
Ten, który ten dshowserver machnął jest znacznie tego bliższy, a jednak
wolał zrobić, to co zrobił.
Coś jest na rzeczy.
> Deweloperzy: glen, aredridel, uzsolt, osamyn, jbailey ? Trzebaby
> sprawdzić w CVSROOT/users.

Że są, to wiem. I bardzo mnie cieszy, że open source jest open.

> Zgadza się, ale tamten jest nieaktualny :)

I o to właśnie mi chodziło.
--
WK