Zależnośc

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 17 Paź 2008, 23:54:43 CEST

On Fri, Oct 17, 2008 at 21:39:00 +0200, Paweł Zuzelski wrote:

> Ale ja nie o to pytałem. Abstrachując od problemu z numerem wersji: Jakiego
> zachowania byś oczekiwał po rpmie w takiej sytuacji przy braku zależności od
> katalogów?

Ale to jest zależność od symlinka, co jest zdecydowanie inną sytuacją -
katalog po zainstalowaniu pakietu go zawierającego (w formie katalogu) POZOSTANIE
katalogiem, w przeciwieństwie do symlinka, który nie tyle nawet, że nie
obejmie pliku stworzonego wcześniej w obrębie katalogu, co jeszcze spowoduje
piękne wypierdzielenie się rpma (bo chyba ten stuletni błąd nadal nie
jest poprawiony).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>