SPECS: kapitalist.spec - added kde documentation

Pon, 20 Paź 2008, 14:20:10 CEST

=?iso-8859-2?q?Pawe=B3_Zuzelski?= wrote:

> Nic nie pomijam. Da się prościej: "*". Myślałem, że zawsze lepiej jest wpisać
> pliki bezpośrednio niż użyć wildcarda (?)

Zalezy od kontekstu, tzn. co tam sie moze pojawic w nowych wersjach.
Czasem lepiej miec kontrole nad nowymi plikami, czasem lepiej uproscic.

Ale jesli wszystko, to wywalilbym po prostu %dir przy wpisie dla katalogu
(ew. dodajac %lang)

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36