GDM 2.24

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 20 Paź 2008, 15:32:11 CEST

2008/10/20 Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl>:
> Jednorazowa migracja z automatu w momencie przejścia na upstart (paczka ze
> starym sysvinit wyleciała by całkiem z ftpa).

Chodziło mi o to, że inittab i tak jest używany do ustalenia
domyślnego runlevela, więc można by go dalej używać do konfiguracji
tty* - wtedy migracja w ogóle nie jest potrzebna - wystarczy stworzyć
24 eventy (to chyba sensowna granica, powyżej której user sobie
poradzi sam), z których każdy czytałby i uruchamiał stosowny wiersz z
inittaba.

--
Patryk Zawadzki