SPECS: sysklogd.spec - fixed freaky %post

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 20 Paź 2008, 22:15:27 CEST

On Mon, Oct 20, 2008 at 21:58:57 +0200, Pawel Kwiatkowski wrote:

> tylko to uprościłem, nie wnikałem w merytoryczną część.

Wytłumaczysz mi zatem, skąd z niewnikania nagle pojawił się tam katalog
news?

Natomiast co miało znaczyć wcześniejsze chown 000 też nie mam pojęcia,
bo wyjaśnienia brak w:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/sysklogd.spec?r1=1.102&r2=1.103

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>