SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Paź 2008, 01:03:35 CEST

On Mon, Oct 20, 2008 at 23:47:30 +0200, Pawel Golaszewski wrote:

> [...]
>
> hhmmmm???
> Ależ to oczywista bzdura.
> Robimy to i będziemy robić, bo po to Suggests jest.

Czyli zaraz dopiszemy do xmmsa ponad 60 sugestii (liczę same spece, bez
podpakietów), do firefoksa 20 pakietów językowych, do KDE nawet boję się
liczyć. A może do PHP dopisać jeszcze wszystkie moduły, bo kto wie czego
będzie chciał webmaster użyć?

> Tyle, że warto zachować umiar, żeby sugerować rzeczy, które zwykle są
> używane.

#define zwykle

Bo właśnie dotarłeś do sedna - _zwykle_ na hostingach dostępne jest
'całe' PHP, _zwykle_ (czyli w każdej z popularniejszych dystrybucji)
instaluje się całe KDE czy GNOME.

> Ta zmiana jest do cofnięcia.

To cofnij, bo dla mnie bzdurą jest wpisywanie oczywistych rzeczy,
których się świadomie używa.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>