SPECS: sysklogd.spec - fixed freaky %post

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Paź 2008, 01:07:37 CEST

On Mon, Oct 20, 2008 at 22:35:54 +0200, Pawel Kwiatkowski wrote:

> sysklogd próbuje utworzyć pliki logów w katalogu news, co mu się nie
> udaje z powodu braku takiego katalogu. Oczywiście katalog news powinien
> być uwzględniony w %files a nie być tworzony w %post, mea culpa.

Czyli jednak wnikałeś, a nie tylko mechanicznie przepisałeś - takie
rzeczy do commitloga. No to teraz masz zagwozdkę:

# rpm -qf /var/log/news
inn-2.4.2-1.amd64

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>