SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Paź 2008, 01:17:52 CEST

On Tue, Oct 21, 2008 at 00:09:48 +0200, Bartosz Taudul wrote:

> Taki na przykład cyrus-sasl. Programy mają w R tylko samą bibliotekę,
> która bez pluginów (z takim samym prefiksem) zamiast poprawnie działać
> rzuca głupie błędy.

Albo taki apache - instaluję, a nie działa PHP. Instaluję PHP, a nie
działa mysqli. A w ogóle to największe braki S mamy w perlu.

Możesz mi zdradzić, w jaki sposób używa się SASL-a bez świadomości co to
jest i jak w ogóle działa?

> Dla mnie jako użytkownika absolutnie nie jest
> oczywiste, że mam ręcznie jakieś gówna poinstalować do paczki leżącej na
> samym dnie drzewa zależności, przykładowo, amaroka.

Ciekawe, amarok z SASL-a korzysta czy ze spamassasina? Bo nijak się to
ma do tematu - spamassasin nie jest jakimś tam libem z dna zależności.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>