SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Paź 2008, 01:50:33 CEST

On Tue, Oct 21, 2008 at 01:21:23 +0200, Przemyslaw Iskra wrote:

> IMO w polu Suggests przede wszystkim brakuje możliwości opisania w jakim
> celu dany pakiet jest sugerowany. Jeśli wszystko było by ładnie podane z
> pewnością by nikt nie miał za złe trochę większej ilości paczek
> sugerowanych, bo będzie w stanie łatwo wybrać które mu są potrzebne.

Pod warunkiem, że poldek miałby opcję typu "nie sugeruj pakietów
komplementarnych", czyli takich właśnie jak wspomniane dwa usunięte -
one nie zwiększają funkcjonalności SA [*], tę można zwiększyć za pomocą
spamassassin-plugin-fuzzyocr i akurat takiego S nie było.

[*]
- automatyczne aktualizacje - czy w rpmie mamy S: poldek?
- prekompilacja - czy w PHP mamy php-eaccelerator?

> @firefox: z pewnością nie, jeśli już powinno być odpowiednie P: we
> wszystkich paczkach językowych, i S: na tę zależność

A gdzie umieścić S: glibc-localedb-all? Bo zwykle po instalacji systemu
nie mam żadnych locali. Brakuje też zwykle telneta, wgeta, host, whois,
ping (więc nie idzie sprawdzić, czy sieć działa), issue*, ntsysv, less,
find, grep, diff... słowem elementarnych komend brak.

> @php: od tego są metapakiety

Metapakiety mają R, właściwie to można by je zamienić na S - dzięki temu
obecna funkcjonalność będzie zachowana, gdy ktoś wybierze 'instaluj
wszystko', natomiast dodatkowo pojawi się możliwość wyboru pakietów z
ręki, ale bez nużącego wpisywania nazw paczek. RFC

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>