SPECS: linux-live.spec - updated linux-live-package.parch, rel 5

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 22 Paź 2008, 22:30:09 CEST

W dniu 22 października 2008 21:25 użytkownik Jakub Bogusz
<qboosh w pld-linux.org> napisał:

> Raczej serwer.
>
> Przed wymianą serwera nie przypominam sobie takich numerów, a u siebie
> klienta nie zmieniałem:
>
> $ rpm -qf /usr/bin/cvs
> cvs-1.12.13-6.athlon

To na pewno to? Bo ja "poprawiłem" lokalnie u siebie, ale i tak się
wykłada na tym samym miejscu, a diff wygląda dokładnie tak samo jak to
co jest w CVSie - i pewnie tu jest problem.